måndag 9 juni 2008

Då har man blivit hippad.

I lördags var det dax. Erik blev glatt överraskad på morgonkvisten då ett helt rös med killar dök upp. Jag visste om att dom skulle komma så jag satt lugnt i soffan med en kaffe och njöt. Hade lite på känn att det skulle bli samma dag för mig med, då det bara är 2 veckor kvar till bröllopet. Kunde knappt sova natten innan. Jag låg o blev nervös. Men oj vad överraskad jag blev endå när helt plötsligt ”the girls” dök upp.
Åh jag hade verkligen en underbar dag jag tillsammans med mina vänner.
Verkligen ett minne för livet!! Tack snälla!!

(Tina, spara på numret, Vilken underhållning!)

Gårdagen spenderades i skuggan i trädgården. Med en massa vatten. Andreas, Dan, Anna-Maria & Therese kom o lämnade lite väskor som killarna skulle hämta hos oss dagen efter. Då blev man ju glatt påmind om saker man sagt och gjort på sena natten. O Erik hade blåmärken över hela kroppen. Härligt med alkohol och vänner!

Inga kommentarer: